Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kubuchny | użytkownik

imię i nazwiskoKuba , Kubuchny adresJaworzno zarejestrowany23.10.2008 @16:26:04 ostatnio na stronie24.10.2010 @22:53:09

Wiecznie z głową w chmurach, ale do zdjęć podchodzę ambitnie i poważnie

bardziej aktualne portfolio, tutaj nie nadążam wstawiać
http://www.maxmodels.pl/mendaciousartist.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.photoblog.pl/withoutskyline Gadu-Gadu4862968
digarty172 komentarze834 posty na forum0

komputer / sprzęt
obecnie sony a330 ale niektóre zdjęcia z nikona d80,d40,sony a350 i cyfrówki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!unreal    23.01.2009 @20:26:32
generalnie zauważyłem że w państwach totalitarnych ludzie są grzebani jak psy
idąc dalej
związek radziecki i trzecia rzesza........ w ruinie
zostały tylko puste szkielety ram po dawnych "bogach"

i za nim pójdziesz za jakimś człowiekiem-bogiem, prorokirem czy innym pajacem
odwróć się i zobacz czy nie ciągniesz za sobą wózka pełnego "martwych psów"

ciekawostka
jedynym żyjacym przywódcą na tych obrazach był/jest Fidel Castro
jakiś czas po zakończeniu tej pracy ...
dość poważnie podupadł na zdrowiu

pocierpieć musi choć to mała rekompensata

_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Niobowata    23.01.2009 @19:51:14
Oh ja XDD Nie na wszystkich zdjęciach trzeba się uśmiechać A nos mam duży więc jak patrze w bok to nie fajne zdjęcia wychodzą tak na marginesie XDDD
_______
Cyk, cyk. Ups.
!unreal    23.01.2009 @19:33:18
można je na różne sposoby interpretować
niektóre interpretacje poprawiają mi nastrój np. dzisiaj
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Niobowata    22.01.2009 @16:31:24
"kochanie" XDD O proszę.

Temu napisałam, że obiektywne Cenie sobie to :P
_______
Cyk, cyk. Ups.
~Angie604    22.01.2009 @16:28:59
Niewyraźny????
~Niobowata    22.01.2009 @15:57:40
Ahahaha xD Cienia to ja modelce nie usunę, daruj XDDDD Takie światło było A jeśli chodzi o światło przy róży to nie masz co nawet komentować bo słyszałam już że światło dobre Kwadratowego nie zrobie XDDD

Dzięki za OBIEKTYWNE uwagi na temat moich prac
_______
Cyk, cyk. Ups.
~Paddi    21.01.2009 @17:19:32
to nie ogladaj , nikt ci nie każe
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~grzegorzwalczak    17.01.2009 @13:26:40
synku, wystawiając pustą ocenę bez uzasadnionego komentarza licz się z tym że równie dobrze może się to dobić w przeciwną stronę. Nie zemstuj mi w profilu bo malutki jesteś jeszcze.

Pozdrawiam
_______
nie uznaje wazeliniarstwa, wiec piszę gniotom, że są gniotami...
~Paddi    17.01.2009 @11:31:02
zycie
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~Paddi    14.01.2009 @18:57:32
e caly czas komentuje ale rzadko co dodajesz cos fajnego ;p
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~Paddi    13.01.2009 @18:07:38
te kwasty sa specjalnie xp
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~trojkat    06.01.2009 @19:37:32
dzięki
_______
W fotografii barwnej pokazujesz kolor ubrań fotografowanych, w czarno-białej powinieneś pokazać ich duszę (Anonim)
-Aequo    06.01.2009 @17:08:16
Hipokryta.
~Paddi    03.01.2009 @19:49:16
no krzywy inaczej bym ustawiła :D
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~Kubuchny    03.01.2009 @19:12:18
.
_______
naprawde dobre prace! ;d
xd
~ImSoExcited    02.01.2009 @17:49:48
nie, nie mam tego na fbl.
_______
biografie streszczone w paragrafach
język na więziennych cytatach
!unreal    21.12.2008 @17:00:36
wesołych świąt :D
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~vience    18.12.2008 @08:06:16
użalaj się lepiej nad sob, bo nie wnosisz tutaj nic nowego, nie widać tego, żebyś się rozwijał, zazwyczaj popełniasz e same błędy, więc jaki sens?
~mau    14.12.2008 @22:11:32
nie, konstruktywna krytyka
~vience    14.12.2008 @17:11:19
słonko, nie znasz się na fotografii, ale wydaje Ci się że wiesz wszystko i pozjadałeś wszystkie rozumy. żal mi się Ciebie zrobiło tym momencie naprawę
~vience    14.12.2008 @17:05:25
wiedziałam że się zemścisz
~uwierz    11.12.2008 @20:58:31
było by takie sztuczne, bardzo sztuczne, ograniczone.
~Paddi    11.12.2008 @19:31:23
jednak i tak mi sie wydaje ze zdjecie jest nie na ten portal tylko bardziej n-k
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~Paddi    11.12.2008 @18:45:59
myslalam ze ktos ci robil xp
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~uwierz    11.12.2008 @16:27:38
oj nie byłoby. ;d
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt